TRUSTCODE® to nowoczesny, uniwersalny i globalny system identyfikacji marek/produktów umożliwiający zainicjowanie bezpośredniej interakcji między właścicielem marki,
a odbiorcami jego produktów. Nośnikiem informacji służącej identyfikacji może być: kod 2D QR w wersji drukowanej lub dyfrakcyjnej, kod alfanumeryczny, znak optycznie zmienny, a nawet wytłoczone na opakowaniu logo klienta.
Aplikacja do odczytywania informacji służącej identyfikacji może być pobrana przez konsumenta np. ze strony www producenta.
Dzięki specjalnemu oprogramowaniu system TRUSTCODE® daje możliwość jednoczesnego spełnienia trzech funkcji:
1. dekoracyjnej przez zastosowanie elementów dekoracyjnych na opakowaniu, które są jednocześnie nośnikiem informacji służącej identyfikacji produktu.
2. ochronnej - pozwala na identyfikację oryginalności produktu.
3. komunikacyjnej – szeroko rozumianej interakcji między właścicielem marki a klientami.
TRUSTCODE® jest systemem dedykowanym dla klientów z różnych segmentów rynku i jest tworzony w oparciu o indywidualne potrzeby.