Wymiernym efektem działań marketingowych każdej firmy jest stale rosnąca sprzedaż oferowanych produktów. Głównymi czynnikami zachęcającymi klienta do zakupu konkretnego produktu jest rozpoznawalność marki oraz atrakcyjność opakowania . Z tego powodu producenci bezwzględnie dążą do wyróżnienia swych produktów na tle innych. Mamy wiele narzędzi, aby pomóc wywołać zainteresowanie konkretnym produktem oraz dodatkowo upewnić Klienta, że kupuje produkt oryginalny. Obecnie przy niezwykłym wzroście znaczenia mediów społecznościowych  i komunikacji internetowej nie wystarczy umieścić atrakcyjnie opakowany produkt na półce. Trzeba dotrzeć w aktywny sposób do potencjalnych odbiorców, zainteresować ich oferowanym produktem, nawiązać dialog z potencjalnymi użytkownikami, przekonać ich, że posiadanie oferowanego produktu jest „ cool”, zintegrować użytkowników, aby mogli wymieniać doświadczenia jednym słowem stworzyć nową społeczność użytkowników.


Nadążając za wymogami  rynku firma Kurz oferuje pakiet Brand Enhancement, który w pełni spełnia oczekiwania klientów.


1.    Brand Decoration – unikalna dekoracja opakowań produktów z wykorzystaniem różnych technologii, specjalnych folii i narzędzi.
2.    Brand Protection – ochrona marki, potwierdzenie autentyczności produktu przy użyciu znaków optycznie zmiennych w postaci różnych form użytkowych. takich jak:  folia do tłoczeń na gorąco i do transferu na zimno, etykiety samoprzylepne, folie do laminowania
3.    Brand Communication - dynamiczna  wymiana informacji między producentem a konsumentami przy użyciu nowoczesnego  systemu TRUSTCODE®  współpracującego z urządzeniami typu: Smartfon, IPhone lub Tablet.

1.    Brand Decoration – unikalna dekoracja opakowań



Standardowe folie do uszlachetniania:

Luxor/Alufin®  - folie metalizowane złote i srebrne oraz kolorowe 

 

Light Line®   - folie dyfrakcyjne

 

Folie holograficzne -  standardowe o wzorach ciągłych i o wzorach pojedynczych (umiejscowionych).

 

 

Folie o wzorach ciągłych i o wzorach pojedynczych występują w wersji do tłoczenia na gorąco oraz do transferu na zimno.

 

Specjalne folie do uszlachetniania:

 

Folia z soczewką – CL-Lens - Bardzo silne trójwymiarowe wrażenie głębi – nowa folia do tłoczenia na gorąco i transferu na zimno z pojedynczą soczewką CL-Lens. Folia występuje wersji metalizowanej i transparentnej. W obu przypadkach możliwy jest zadruk soczewki farbami konwencjonalnymi lub farbami UV. 

 

Polar Light występująca w dwóch wersjach: do tłoczenia na gorąco i transferu na zimno. Elementy tłoczone zmieniają kolor zielony na fioletowy w zależności od kąta patrzenia. Szczególnie efektowne rezultaty tłoczenia uzyskuje się przy przetłoczeniach. 

 

 

2.    Brand Protection - ochrona marki z wykorzystaniem produktów firmy Kurz

Wprowadzenie marki na rynek kosztuje miliony  – jej skuteczna ochrona kosztuje tylko niewielki ułamek tej kwoty. Aby zabezpieczyć się przed stratami finansowymi oraz ogromnymi, choć niewymiernymi stratami związanymi z utratą pozycji marki na rynku producenci coraz częściej zabezpieczają swoje wyroby, potwierdzając ich autentyczność przy użyciu Znaków Optycznie Zmiennych firmy Leonhard Kurz.


Wzory znaków optycznie zmiennych.
Znaki optycznie zmienne mogą mieć różne wzory, które generalnie dzielą się na dwie podstawowe grupy: wzory ciągłe, zwane tapetowymi, lub wzory pojedyncze tzw. umiejscowione. Każdy rodzaj wzoru aby mógł spełniać funkcję zabezpieczającą powinien być wzorem zastrzeżonym dla danego klienta.


Formy użytkowe znaków optycznie zmiennych.
Znaki optycznie zmienne mogą mieć różne formy użytkowe, które powinny być dopasowane do rodzaju zabezpieczanego produktu oraz funkcji, którą ma spełniać zabezpieczenie. Oferowane formy użytkowe to:


•    folia do tłoczeń na gorąco i do transferu na zimno,
•    etykiety samoprzylepne z efektem samodestrukcji i bez tego efektu,
•    folie do laminacji,
•    folie tear stripes

Rodzaje znaków optycznie zmiennych


•    Hologramy różnego typu ( 2D, 2D/3D, Spectra Seal ®) stosowane głównie jako elementy dekoracyjne przy identyfikacji marki. Dostępność różnych wersji hologramów pozwala dostosować rozwiązanie do wymogów rynku i indywidualnych potrzeb klientów. Produkt zabezpieczony hologramem staje się trudniejszy do imitacji dlatego hologram skutecznie wzmacnia tożsamość marki.

•    TRUSTSEAL® - unikalny znak optycznie zmienny, który nie jest hologramem, oferowany jest wyłącznie przez firmę L. Kurz.


TRUSTSEAL® spełnia trzy podstawowe warunki stawiane wysokiej klasy zabezpieczeniu produktu markowego.

•    Dzięki unikalnym cechom optycznym wzory mogą być proste i łatwe do zapamiętania,
•    Cechy optyczne widoczne są łatwe do weryfikacji przez kupującego w sklepie,
•    Cechy optyczne ukryte wykorzystywane są do potwierdzania autentyczności produktu  przez służby kontrolne producenta lub dystrybutora.

Ze względu na wykorzystanie innej niż holograficzna technologii tworzenia znaku cechy optyczne znaku Trustseal® są niezwykle trudne do imitacji.


•    Light Line® Unique - oferta dla  klientów, którzy nie chcą zmieniać wyglądu uszlachetnionych opakowań swoich wyrobów.
Folia LightLine® Unique znajduje zastosowanie w przypadku, gdy klient chciałby mieć możliwość potwierdzania autentyczności produktu przez swoje służby kontrolne bez zmiany wyglądu uszlachetnienia. Folia Unique może być złota lub srebrna jak również może być wykonana w wersji Light Line. Elementy graficzne typu logo klienta, piktogram, hasło reklamowe są ukryte w postaci mikrotekstu lub mikroobrazów i powinny mieć formę zastrzeżoną dla  danego klienta.


3.    Brand Communication – dynamiczna komunikacja z klientem przez wykorzystanie usług mobilnego dostępu do Internetu.

TRUSTCODE® to nowoczesny, uniwersalny i globalny system identyfikacji marek/produktów umożliwiający zainicjowanie bezpośredniej interakcji między właścicielem marki, a odbiorcami jego produktów. Nośnikiem informacji służącej identyfikacji może być: kod 2D QR w wersji drukowanej lub dyfrakcyjnej, kod alfanumeryczny, znak optycznie zmienny, a nawet  wytłoczone na opakowaniu logo klienta. Aplikacja do odczytywania informacji służącej identyfikacji może być pobrana przez konsumenta np. ze strony www producenta.


Dzięki specjalnemu oprogramowaniu system TRUSTCODE®  daje możliwość jednoczesnego spełnienia  trzech  funkcji:


1.    dekoracyjnej przez zastosowanie elementów dekoracyjnych na opakowaniu, które są jednocześnie nośnikiem informacji służącej identyfikacji produktu.
2.    ochronnej - pozwala na identyfikację oryginalności  produktu.
3.    komunikacyjnej – szeroko rozumianej interakcji między właścicielem marki a klientami.

TRUSTCODE® jest systemem dedykowanym dla klientów z różnych segmentów rynku i jest tworzony w oparciu o indywidualne potrzeby każdego z klientów.